lovetohateme -

Dag 1 och 2, St ives

Publicerat: 2014-04-28 | 17:50:34 i Allmänt
Gissa vad?? :D Jag är St ives! Underbara söta lilla super gulliga st ives! Som jag har saknar dig. Det är rätt sjukt hur mycket man kan gilla ett ställe bara sådär.
Igår var en låååång med rolig dag! Den började klockan 04.00 då mitt alarm gick.. suck. Jag ville döda den telefonen men men. Pappa körde mig till flyplatsen - TACK PAPPA! :D Checkade in mitt bagae och det var övervikt 20,9 men jag fick inte betala! Suck it!! Så jävla bra helt enkelt. Det var snällt av henne. Flög och jag mådde så illa, det var riktigt hemskt. Har nog aldrig varit så åksjuk på att flyg innan :S illa!
När jag äntligen kom ur planet var det en lättnad att andas frisk luft, och illamåendet började släppa. Satte mig på tåget och vi började rulla. Sedan fick jag byta till tunnelbana 2 gånger och till buss 1 gång... det blev allt som allt 7 bytden och jag var helt slut när jag kom fram.
Andis möte mig på stationen och jag var överlycklig att träffa honom. Kändes dock konstigt att kyssa någon igen efter 4 månader och jag hade helt glömt hur mjuka läppar denna man har. Hihi okej jag ska sluta.. hihihihi
Jag gick till Backpackers och la av alla mina saker och bytade mina kläder och tvättade av mig lite snabbt, det var sååå skönt. Träffa Caz var också helt fantastikt! Snacka om att jag har saknat henne, underbara människa! Träffade Andis hemma hos Criss som dock var på jobb. Vi lagade cury. Sedan kom Criss hem tillsammasn med Rosie och två andra xD Som ni nog redan vet har jag så dåligt minne och speciellt när det gäller namn så jag kan tyvärr inte komma ihåg vad dem hette. Tusan också.. det värsta är att jag har träffat dem så många gånger också.. Aja så kan de gå ;)
Vi åt en massa mat och jag blev super mätt XD somnade sedan nästan hemma hos Criss men innan det hände så stack jag hem eller ja till BP. Alla sov i mitt rum.. inte bra! Jag försökte vara tyst jag lovar.. men det gick inte så bra. Inte bra alls om jag ska vara ärlig (a) haha kom i alla fall i säng.

Idag ringde klockan 6.30 .. inte roligt det heller. Slog till och med i huvudet för jag blev så cholad, lyckat julia. Lyckat..
Stack till jobb :) Som är på ett hotell som heter Trevose Habour House. Det var trevligt att träffa alla och lära mig en massa. Lära mig vad jag har för syslor och så fick jag testa på att servera och det var roligt, i och med att jag aldrig har gjort det innan. Jag tyckte allmänt att tagen gick bra och dem verkade nöjda. Jag failade bara en gång och de var såklart lite pinsamt. Glömde ta av locket så det föll av och mesta av smoothin kom över allt.. ojdå.
Men men alla gör väl misstag första dagen? Ni som läser så här mycket av mitt inlägg kan ju svara på de eller nått.
Nu sitter jag på BP och väntar på att Andis ska komma hem så vi kan träffas lite :) För i morgon har jag en jobb intervju på Cabis Bay Hotel så ja det blir rätt så mycket jobb efter det liksom. Det är inte lätt.
Har också äntligen fått musik på min mobil - eller ja bra, lite modärn musik ;)
Varnar försten redan nu att jag inte kommer skriva så ofta. Kommer för det första inte hinna och för det andra är det verkligen annat roligt man kan göra här XD

TAGGA

Publicerat: 2014-04-26 | 21:03:25 i Allmänt
I morgon bär det entligen av! Till england. Det är inte många timmar nu innan jag sitter i bilen på väg till kastrup och sedan till London och till slut St ives. Dock kommer jag ju inte vara där fören vid halv 5 i morgon.. känns som världens ände men det är en vacker ände!
Och engligen får jag träffa min sötaste sötnos! Som jag har saknat honom, det är helt sjukt och i morgon äntligen får jag se honom igen. Känns som en evighets sen! <3
JAG TAGGAR SÖNDER!! frågan är bara hur tusan jag ska kunna sova när jag är så exalterad som jag är XD haha! Det löser sig kanske! Får göra nått man blir trött av för det är inte om många timmar jag ska upp igen!

Grattis i förskott Joel! :)

Publicerat: 2014-04-26 | 13:33:19 i Allmänt
20årsfest igår för Joel som snart är 20! Grattis i förskott på dig! :)
Det var en trevlig blogg tycker jag. Det var rätt så skönt att vara nykter också. Det är lite smått roligt att prata med folk som inte är lika nyktra. Natali var rolig och Joel :)) söta små vänner jag har!
Vi åt först middag :) det blev fläskflie och ris och helt underbar sås :) men jag fick vegetariska vårrullar :) fett goda!
Sedan öppna han presenter - verkade rätt så nöjd :) sedan åt vi efterrätt och det var choklad pudding - väldig gott ett också :) sedan var men väldigt mätt.
Sen flumma vi bara runder och jag visade lite bilder från Kina :) mysig kväll! Sen drog de flesta men jag drog hem för jag kände att de var smartast så jag inte skulle vara trött :) och det är jag inte heller!
Jonas och Jessica :)
Natali och föddelsebarnet Joel :)
Bara för att den var söt :)
Från vänster - Louisa, Jonas, Johanna o Jessica.
Jag och Emma :)
Tack för en trevlig kväll :)

Back on Sweden!

Publicerat: 2014-04-22 | 16:04:26 i Allmänt
Jag är hemma. Hemma från Kina, hemma från alla kineser. Konstigt, det känns väldigt konstigt att vara hemma!
I 6 dagar skulle jag vara hemma och nu är det bara 5 dagar kvar! :)) sedan blir det England och st ives! Jag längtar så jag nästan spricker!! Kommer bli en helt underbar sommar ännu en gång :)
Annars idag har jag packat ur väskan som snart ska packas igen. Sovit typ hela dagen för att jag har mått illa och haft ont i huvudet. Dock känns det bättre nu vilket är skönt :)
Trött som tusan är jag efter resan hem, 8 timmar längre dag kan jag lugnt säga att det tar på krafterna.

Peking dag 7 - sista dagen

Publicerat: 2014-04-20 | 17:53:02 i Allmänt
Tja! Idag gick vi upp lite senare och åt frukost på hotellet sedan vilade vi lite till vilket behövdes :) sedan tog vi tunnelbanan till den olympiska staden. Det var rätt så häftigt att se den, både den stora stadion och sen där man hade simmtävlingar som nu mera är det ett vattenland. Det var fint och väldigt varmt :) när vi hade varit där ett tag tog vi tunnelbanan igen till kotongerna vilket är små hus som det bor fattiga människor i. Dem är jätte små och det var rätt så hemskt att se, dock intressant att se kontrasterna jämfört med de andra stora höghusen.
Det var en stor gata med en massa affärer och caffen där alla turister gick och sen om man inte gick där fick man se det verkliga om man kan säga så. Vi gick på båda. Sedan åt vi lunch på en mysig resturang där man satt ute en trappa upp. Varmt skönt :) jag åt en salad, Anna åt fruktsallad och de andra åt stora mackor :)
Sedan gick på den stora gatan och kollar i de små butikerna. Jag köpte lite saker :) så klart! Svårt att låta bli när det är så billigt!
Sedan drog vi till hotellet och vilade igen. Somnade nästan. Där efter tog vi oss till en resturang och åt lite mat, mummsigt också! När vi hade varit där så tog vi oss tillbaka till hotellet och tog oss en drink :) jag drack en mohito, inte så god xD hade förväntat mig lite för mycket men pappa hjälpte mig att dricka upp den. Nu sitter jag i sägen och ska snart sova.
I morgon bär det av hemåt! Mot Helsingborg och vidare :))
Jag och lite av den olympiska stadion :)

Ett annat av de andra coola husen det fanns att titta på :)

Dag 6 i Peking :)

Publicerat: 2014-04-19 | 16:39:48 i Allmänt
Ännu en dag som har gått förbi i Peking! Idag vakna vi rätt så sent och åt frukost på hotellet sedan tog vi oss med tunnelbana till en fejk marknad igen. Ungefär samma sak som i Shanghai fast denna var inte lika stissig som den förra vilket var skönt :) jag köpte lite olika saker som jag ville ha och lite som jag också faktiskt behövde.
Sedan när vi skulle äta lunch så började Anna må dåligt så hon åkte tillbaka till hotellet medans jag mamma pappa och Alex åt lunch på en matkedjan. Det var typ Mc Donalds fast med kinesisk mat :) det var gott men starkt.
Sedan åkte vi tillbaka till hotellet. Vilade lite, jag dog en dusch. Efter några timmar kom det samma kille som igår och hämtade oss. Denna gången till en annan teater och vi fick äntligen våra biljetter.
Det var en fantastiskt föreställning och vi satt på första raden! ;D coolt som tusan!!! :D hotellet bjöd också på 2 biljetter och dessa kostade mycket mer dessutom. Det var allt från akrobater till dansade ballerinor till motorcyklar i ett stort hjul! Som sagt helt otroligt!!
Nu har vi precis ätit på middag på hotellet och jag känner mig trött så ska ta och gå och lägga mig.
Hörs i morgon!
Detta låg precis bredvid marknaden och jag tyckte det var rätt så fina byggnader :)

Peking dag 5

Publicerat: 2014-04-18 | 17:09:07 i Allmänt
Hemma på hotellet igen. Idag var vi på sommarpalatset och det var jätte vackert, både utsikten och själva byggnaderna. Det var sommarstugan för kejsaren och hans kejsarinnor. Jag hade lätt kunnat tänka mig att bo där på sommaren. Dessutom hade dem en stor båt av marmor, dock kunde den inte flyta längre. De hade byggt den för att kejsarinnan gillade bättre att åka till Peking med båt. Helt sjukt.
När vi hade varit där och kollat så åkte vi tillbaka mot hotellet och precis innan så ligger det en liten resturang och dör åt vi lunch. Det var gott.
Sedan gick vi tillbaka till hotellet och vilade oss några timmar. Jag tog en dusch och somnade direkt. Efter några timmar så kom en bil och hämtade oss som skulle köra oss till en akrobatikshie och jag var väldigt exalterad. Men när vi kom ditt visade det sig att hotellet inte hade beställt biljetter... Så vi åkte hem igen lite besvikna. Så vi får se den i morgon istället.
Vi åkte istället till den största shopping gatan och kollade på en matmarknad. Den var helt sjuk.. Jag skulle egentligen smaka skorpinjoner men dem levde på spetten så jag kunde inte när jag såg dem. Usch usch!
Efter de inte så hungrig men ändå tog vi oss till samma resurang vi hade haft lunch på och åt där :) lika gott som förra gången. Dock smakade jag på mini räkor som var friterade och dem smaka katt mat xD
Nu ska jag sova innan jag somnar utanför hotel rummet! I morgon blir det shopping :D
Jag och utsikten!
Mer utsikt :)
Skorpinjoner på spätt.....

Annat äckel!! :s
Små kycklingar med huvuden kvar på spett.. Usch!

Peking dag 4!

Publicerat: 2014-04-18 | 10:16:10 i Allmänt
Hej hej hej jag vet jag vet jag glömde blogga igår men jag får väl göra det idag istället :)
Igår vakna vi rätt så tidigt för att vi hade en chafför som skulle hämta oss vid 8. Så vi åt frukost och gjorde oss klara för "the Great Wall of china". Det tog cirka 2 timmar att köra ditt.
Det var en mycket större utmaning än vad jag trodde det skulle vara. Mina ben var helt slut efter att bara ta sig upp till muren. Vi gick eller ja mer klättrade i cirka 3 timmar och det var riktigt kämpigt. Det var upp och ner, ner och upp hela tiden. Jobbigt men utsikten var helt fantastiskt! Det var som att det var på låtsas som om de bara hade klistrat på en bild! Helt underbart helt enkelt! Verkligen något jag kommer minnas resten av mitt liv och verkligen en av de sakerna som har varit bäst med Kina resan.
Efter vandringen köpte vi vars en välförtjänt glas och stretchade de stackets benen xD
Sedan två timmar tillbaka till Peking och jag var kissnödig i typ en och en halv av dem. Det var hemskt! Men det var en skön lättnad att få komma tillbaka till hotellet.
Där låg vi och vilade ett tag och sedan tog vi oss till en dumping resturang som var helt okej. Börjar tröttna på dumplings tror jag :p haha! Jag har nog käkat för många för att jag sakna dem så mycket innan. Sedan fortsatte vi gå en runda medans Alex gick tillbaka till hotellet. Men efter att jag smakat på en inte så god kaka så gick jag också tillbaka. Första gången jag gick själv i Peking och det var rätt så coolt.
Jag och Alex kolla på film och sedan skypa jag med Andis, mysigt! Och sov.

Nu ska vi snart till något som heter "sommarpalatset", hörs sen eller i morgon xD

Dag 3 i Peking

Publicerat: 2014-04-16 | 16:23:09 i Allmänt
Okej jag börjar med gårdagen. Den sluta med att vi åt Peking anka på en resturang, det var väldig gott. Smaka lite sött :) man fick den sivad och så la man den i rullar med lök och gurka i plus en speciell sås :)

Idag vakna vi lite senare än vanligt och det var jävligt skönt. Sedan åkte vi iväg till art destrict - 798 hete det.
Där åt vi frukost. Jag åt en maka plus salad som man fick till och så nypressad apelsinjuice :) det var mycket gott och jag blev väldig mätt. Sedan gick vi runder på art destrict som då är en massa gamla fabriker som man har gjort om till gallerier och små krimskrams affärer. Blev lite shopping där med :)
När vi hade gått runder där i cirka 5 timmar så kände vi oss rätt så klara. Mycket vackert att titta på men man blev rätt så trött xD vi åkte tillbaka till hotellet och vilade lite - det var väldigt behövligt! Efter en timme var det dags att gå igen, för att äta middag på en hotpot resturang. Det menas med att man köper kött, nudlar och grönsaker och så steker man dem själv, och denna resturangen har utsätts till en av dem bästa. Om det är kö till resturangen får man dessutom manikyr, skoputsig, hårklipping och tilltugg. Helt galet men väldigt kul :) dock behövde vi inte vänta och det var bra för hungrig det var jag.
Vi åt en massa mat och allt var jätte gott! Dessutom fick man ta en massa frukt. Så efter mycket mat var vi väldigt mätta och belåtna!
Påväg hem från resturangen så var det ett stort tog och där var det liv i luckan. Det var arobics som mamma prova på ;) breakdance och så vals! Mitt ute på torget och så hade dem med sig egen musik. Väldig roligt att titta på :)
Nu sitter jag på hotellet och är lika trött som alltid efter dessa dagar :)
Nu ska jag sova för det behövs inför i morgon :)
Kram banan :)

En av alla konsverk på art destrict!
Mamma dansar tillsammans med de andra kineserna xD

Peking dag 2

Publicerat: 2014-04-15 | 09:38:11 i Allmänt
Vaknade tidigt av Alex väckarklocka. Gjorde oss i ordning och åt frukost på hotellet. Det var gott men mycket att välja på och jag blev väldigt mätt.
Sedan fick Anna ont i huvudet så hon stanna på hotellet medans jag mamma pappa och Alex tog oss till Himmelska fridens torg och den förbjudna staden. Det tog ett ta att gå men det är ju varmt så det gjorde inte så mycket.
Vi kom fram och insåg att det var fullt med folk så vi fick köa för att komma till himmelska fridens torg men det var coolt att ha varit där. Det var helt enkelt ett stort tog med 3 stora hus på ändarna. Det ena var ett parllaments hus, det andra låg mau boussins grav (förra diktatorn i Kina) och sen var det då porten till den förbjudna staden.
Det tog bra med tid att få biljetter och fixa gauid så vi bestämde oss att ha sån man stoppar i öronen och lyssnar istället :) det var bra, men lite svårt att förstå hennes svenska ibland.
Väl inne så var det stora kinesiska hus och massa marmor trappor över allt.
Mycket att gå på och se och det var intressanta historier att lyssna på.
När vi hade sett det mesta tog vi oss tillbaka till hotellet lagom i tid till att restaurangen skulle stänga. Dock var dem snälla och lät oss vara sista beställningarna :) jag åt nuddelsoppa, det var helt okej.
Nu ligger vi på rummet och bara tar det lungt. Ikväll ska vi äta Peking anka som visst är speciellt i just då Peking :) kan berätta om det senare eller i morgon får se hur sent det blir.
Ingången till den förbjudna staden (står på himmelska fridens torg)
Inne i den förbjudna staden! :)
Tänker bara på 30 seconds to mars när jag gick där :D om ni gillar dem som jag gör så förstår ni vad jag menar :)

• Dag 1 i Peking

Publicerat: 2014-04-14 | 15:47:15 i Allmänt
    Hej igen! Idag bestod dagen av att resa till Peking. Det tog cirka 5 timmar med snabbtåg som går i 300-350 km i timmen! Kändes inte som om det gick så snabbt men det gjorde det visst.
    Spelade en massa mobil spel med Alex och läste min bok som jag precis börjat på. Den heter "lets get dogs#!t" sjukt bra och rolig :)
    När vi kom fram tog vi oss till hotellet med tunnelbana det kändes väldigt långt men jag tror bara det var för att jag var trött.
    Kom fram la in våra grejer byttsde om och tog oss en promenad på den största shopping gatan. Den var väldigt stor. Sedan gick vi till en stor galleria och åt middag. Det var mummsigt!
    Nu ligger jag i sängen på hotellet och ska sova. Godnatt på er! Skriver mer i morgon :)

Shanghai dag 3

Publicerat: 2014-04-13 | 14:20:46 i Allmänt
    Dagen började med att vakna samma tid, prata lite med Andis på Skype. Han skulle gå och lägga sig och jag hade precis vaknat, konstigt!
    Vi åt frukost och började sedan vandra runder i staden igen. Vi gick till en matmarknad vilket också är den största i Shanghai och där fanns en massa konstiga saker man kunde köpa. Allt från te, godis, örter till Grishuvudena, och sköldpaddor. Lite obehagligt var det men också väldigt intressant. Efter detta behöver vi något vackert så Alex tog oss till en jätte fin park med stora "guldfiskar" såg det ut som i alla fall. Där var jätte vackert med fina träd och tempel och stenar. Denna parken låg i en liten "by" med gamla vackra typiska kinesiska hus. Sedan köpte Alex "white rabbit" som är godis och det var riktigt gott. Smakar typ som milkesake fast i en karamell. svårt att förklara :)
    Dock ska jag köpa med mig såna hem och ha :))
    Sedan gick vi för att äta. Då tog vi tunnelbanan till andra sidan floden och där gick vi till en stor galleria. Alex sa att det var den mest populäraste gallerian i Shanghai. Den hade 9 våningar, 7 av dem till shopping och mat. SJUKASTE! Och jag som tycker Väla är stort xD
    Vi åt på ett dumplings ställe och det var helt galet gott! Det var massa olika också och så skulle man äta dem på ett speciellt vis med. Det fanns krabba, griskött, grönsaker, räkor, svamp i maten och allt var super gott (:
    När vi hade ätit bestämde Anna och pappa att åka tillbaka till hotellet medans jag mamma och Alex åkte till "The bund". Detta är en stor gata som ligger precis vid floden, och där lyser dem upp husen som ligger närmast floden på båda sidorna. Riktigt vackert var det i alla fall!
    Nu ligger jag på hotellet och känner mig rätts så död xD i morgon ska vi vakna tidigt för att ta oss till Peking ;)
    Grishuvudena hängde på rad på matmarknaden.

En ödla som används som Viagra i Kina. Väldigt dyr dock.
    På väg i staden.
    Vackra gamla kinesiska hus :)

Gjord på godis ;) typ 30cm lång! Tänkte på dig Peppe ;)
    Lekte med dem söta fiskarna :))
    The bund från ena sidan
    The bund från andra sidan :)
    En härlig dag men också väldigt utmattande :)
    Dessutom blev jag kändis ;) massa kineser ville fotograferas med mig för att jag är "lång" och västerlänning! Alltid lika trevligt (:

Shanghai dag 1 och 2

Publicerat: 2014-04-12 | 12:28:33 i Allmänt
    Då var man i Kina. Sjukaste asså.
    Kom till Shanghai igår på förmiddagen och var redan helt slut då men ändå ville man ju se lite :) så vi tog oss en promenad mesans pappa vilade sig. Vi kollade på en massa shopping :) massa fejkade märkeskläder som var sjukt billiga vilket var fett Nice. Dock var det mycket folk och väldigt mycket människor som prata väldigt högt och man fattar ju ingenting plus att man ska försöka pruta. Men det fixade mest Alex lite lättare så. Hehe :) så det blev lite shopping där. Sedan åt vi på en mysig resturang, massa olika som man själv fick koka och äta. det var jätte gott och jag fick mina älskade dumplings. Jippi!
    Efter de gick vi runder och kolla på dem stora gatorna med mer shopping och jag kollade mest på alla kineser och deras stil på kläder.
    På kvällen var vi helt döda och somnade väldigt tidigt och det behövdes efter att inte ha sovit något dagen innan på flyget.

Idag vaknade vi tidigt och åt frukost eller ja det var typ lunch för det är ju inte mackor precis. Men de var helt okej det med. Kul med annorlunda liksom.
    Sedan gick jag mamma Anna och Alex ut. Pappa stanna hemma för han mår fortfarande inte så bra :/
    Vi gick först till ett tempel som ligger precis previd vårt hotel, och tände rökelser för gudarna eller förfäderna eller nått xD och vi kollade på Buddha och en massa andra gudar som fanns där. Det var väldigt häftigt att se tycker jag :) sedan gick vi runder lite till :) åkte tunnelbana för första gången i Kina och det var väldigt mycket kineser xD haha men ja det var helt enkelt folk.
    Vi åkte till typ en supermarket fast på en tunnelbana, det var konstigt. Har nog aldrig sätt så mycket mat, shopping och resturanger på samma ställe någon gång. Men det var coolt. Shoppa lite där också och vi åt lunch. Det var gott. Jag åt bläckfisk, mumms! Sedan testade mamma en kaka som smaka lök och jag testa någon pomes sak fast på pinne. Det var gott men väldigt speciellt.
    Sedan gick vi till en liten stad i själva Shanghai då. Där det har varit en lite gammal bit av staden som dem hade gjort om till en massa små butiker. Det var riktigt häftigt att se. Det var allt från mat, väskor, godisfabriker till kläder och små café. Det fanns ett café som bara hade en massa toalett saker! Coolt asså! Där blev det också en del shopping :)
    Nu har vi precis kommit till hotellet och har en väl förkänt paus för fötterna och axlarna :) galet galet! Kanske också ska berätta att Facebook inte fungerar i Kina så därför skriver jag inget där. Så om man vill ha tag på mig så får man skriva på något annat ställe helt enkelt :)
    Berättar mer snart :)
    Kram banan!
    Utsikt från hotellet :)

Tempelet vi var på :)
    (Alex tyckte jag skulle se ut mer som en kines)

Gamla staden :)

Gammalt mög :D

Publicerat: 2014-04-04 | 15:33:59 i Allmänt
    Grattis peppe och Jonas på er bröllopsdag!
    Viktigt att börja med. Idag ska det firas med god... mat på haket. Men trevligt blir det i alla fall.
    6 dagar till Kina. Sjukaste. Coolaste. Konsigaste! Känns inte som det är dags redan. Därför känns det dumt att packa så gissa vad? Jag har inte packat ett skit än (a) hoppsan! Får väl börja i morgon eller nått.

Igår var jag och kollade mina ögon och det är visst något skumt. Ska fixa läsglasögon typ igen :S Kul liksom. Nepp :/ Men men, bättre än att ha huvudvärk hela tiden antar jag. Måste också hämta ut mitt ögonresept idag för det glömde jag ta med mig. Inte alls iriterade päron när dem fick reda på det. Hehe. Typiskt mig skulle det flesta säga som står mig nära. Men mina päron orkar inte att jag är glömsk så dem bara sucka. hehe

Btw. Jag är nog den sämsta bloggaren ever. haha xD jag bara glömmer det och känns onödigt att skriva när jag egentligen inte vet vad jag ska skriva? Logiskt egentligen. Typ som idag. Idag kände jag för det och därför sitter jag här och skriver en massa. Mycket tankar antar jag. Och då är det alltid skönt att skriva av sig, eller ja jag tycker det i alla fall. Och om det då finns någon som vill läsa det så fine. Det är upp till er ;)
    Vet inte vad jag annars ska säga.

Vad ska jag mer babbla om då? Ja jag åker till england om 26dagar och det är ju lite trevligt också. Annars händer det inte så mycket. Eller jo. Min syster kommer hem den 8 april också så det ska bli sjukt mysigt också :)
    Annars lyssnar jag på en massa gammal musik och får massa gulliga minnen.
    Typ lyssnar på disney musik(aladdin, tarzan, björnbröder), Dead by april (som jag var helt besatt med en gång i tiden ;)), lite gammal från idol och lite så. Mysigt att det finns så mycket minnen i lite låtar bara xD
    Men ja alla är inte äns bra, men det är ändå mysigt att lyssna på dem, så det rekomenarar jag.
    Duktig jag känner mig nu, jag rekomendrar till och med saker ;) Känner mig som en stor bloggare här (a)
    Men ja lyssna på en massa gammalt mög som engentigen inte är bra men det är bra för alla underbara minnen. Eller gör massa gammal saker som man gjorde när man var mindre. Det är mysigt.
    typ som igår kolla jag på "Sinbad" Sjukt mysigt!