lovetohateme -

Dag 6 i Peking :)

Ännu en dag som har gått förbi i Peking! Idag vakna vi rätt så sent och åt frukost på hotellet sedan tog vi oss med tunnelbana till en fejk marknad igen. Ungefär samma sak som i Shanghai fast denna var inte lika stissig som den förra vilket var skönt :) jag köpte lite olika saker som jag ville ha och lite som jag också faktiskt behövde. 
Sedan när vi skulle äta lunch så började Anna må dåligt så hon åkte tillbaka till hotellet medans jag mamma pappa och Alex åt lunch på en matkedjan. Det var typ Mc Donalds fast med kinesisk mat :) det var gott men starkt. 
Sedan åkte vi tillbaka till hotellet. Vilade lite, jag dog en dusch. Efter några timmar kom det samma kille som igår och hämtade oss. Denna gången till en annan teater och vi fick äntligen våra biljetter. 
Det var en fantastiskt föreställning och vi satt på första raden! ;D coolt som tusan!!! :D hotellet bjöd också på 2 biljetter och dessa kostade mycket mer dessutom. Det var allt från akrobater till dansade ballerinor till motorcyklar i ett stort hjul! Som sagt helt otroligt!! 
Nu har vi precis ätit på middag på hotellet och jag känner mig trött så ska ta och gå och lägga mig. 
Hörs i morgon! 
Detta låg precis bredvid marknaden och jag tyckte det var rätt så fina byggnader :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback