lovetohateme -

Gammalt mög :D

Grattis peppe och Jonas på er bröllopsdag! 
Viktigt att börja med. Idag ska det firas med god... mat på haket. Men trevligt blir det i alla fall. 
6 dagar till Kina. Sjukaste. Coolaste. Konsigaste! Känns inte som det är dags redan. Därför känns det dumt att packa så gissa vad? Jag har inte packat ett skit än (a) hoppsan! Får väl börja i morgon eller nått. 

Igår var jag och kollade mina ögon och det är visst något skumt. Ska fixa läsglasögon typ igen :S Kul liksom. Nepp :/ Men men, bättre än att ha huvudvärk hela tiden antar jag. Måste också hämta ut mitt ögonresept idag för det glömde jag ta med mig. Inte alls iriterade päron när dem fick reda på det. Hehe. Typiskt mig skulle det flesta säga som står mig nära. Men mina päron orkar inte att jag är glömsk så dem bara sucka. hehe
 
Btw. Jag är nog den sämsta bloggaren ever. haha xD jag bara glömmer det och känns onödigt att skriva när jag egentligen inte vet vad jag ska skriva? Logiskt egentligen. Typ som idag. Idag kände jag för det och därför sitter jag här och skriver en massa. Mycket tankar antar jag. Och då är det alltid skönt att skriva av sig, eller ja jag tycker det i alla fall. Och om det då finns någon som vill läsa det så fine. Det är upp till er ;) 
Vet inte vad jag annars ska säga.
 
Vad ska jag mer babbla om då? Ja jag åker till england om 26dagar och det är ju lite trevligt också. Annars händer det inte så mycket. Eller jo. Min syster kommer hem den 8 april också så det ska bli sjukt mysigt också :) 
Annars lyssnar jag på en massa gammal musik och får massa gulliga minnen. 
Typ lyssnar på disney musik(aladdin, tarzan, björnbröder), Dead by april (som jag var helt besatt med en gång i tiden ;)), lite gammal från idol och lite så. Mysigt att det finns så mycket minnen i lite låtar bara xD
Men ja alla är inte äns bra, men det är ändå mysigt att lyssna på dem, så det rekomenarar jag. 
Duktig jag känner mig nu, jag rekomendrar till och med saker ;) Känner mig som en stor bloggare här (a) 
Men ja lyssna på en massa gammalt mög som engentigen inte är bra men det är bra för alla underbara minnen. Eller gör massa gammal saker som man gjorde när man var mindre. Det är mysigt. 
typ som igår kolla jag på "Sinbad" Sjukt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback