lovetohateme -

TAGGA

I morgon bär det entligen av! Till england. Det är inte många timmar nu innan jag sitter i bilen på väg till kastrup och sedan till London och till slut St ives. Dock kommer jag ju inte vara där fören vid halv 5 i morgon.. känns som världens ände men det är en vacker ände! 
Och engligen får jag träffa min sötaste sötnos! Som jag har saknat honom, det är helt sjukt och i morgon äntligen får jag se honom igen. Känns som en evighets sen! <3 
JAG TAGGAR SÖNDER!! frågan är bara hur tusan jag ska kunna sova när jag är så exalterad som jag är XD haha! Det löser sig kanske! Får göra nått man blir trött av för det är inte om många timmar jag ska upp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback