lovetohateme -

Dag 1 i Peking

Hej igen! Idag bestod dagen av att resa till Peking. Det tog cirka 5 timmar med snabbtåg som går i 300-350 km i timmen! Kändes inte som om det gick så snabbt men det gjorde det visst. 
Spelade en massa mobil spel med Alex och läste min bok som jag precis börjat på. Den heter "lets get dogs#!t" sjukt bra och rolig :) 
När vi kom fram tog vi oss till hotellet med tunnelbana det kändes väldigt långt men jag tror bara det var för att jag var trött. 
Kom fram la in våra grejer byttsde om och tog oss en promenad på den största shopping gatan. Den var väldigt stor. Sedan gick vi till en stor galleria och åt middag. Det var mummsigt! 
Nu ligger jag i sängen på hotellet och ska sova. Godnatt på er! Skriver mer i morgon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback