lovetohateme -

09.01.16

Hoj! 
 
Älskar denna låten. Lyssna, läs och älska. 
 
Och denna. Svenskt och engelskt. 
 
 
Och denna BASTA som är en rysk hipphoppare men jag är seriöst beroende av hans röst! LOVE IT!
Annars skulle jag vilja säga God Jul och Gott Nytt År på er! Hoppas ni hade en mysig jul och en bra början på det nya året. 
Min jul spenderade jag i Sverige. Det var mysigt med familj och vänner <3 Älskar julen! 
Åkte tillbaka till st ives och här firade jag också nyår och är förtillfället. Det var en rolig dag spenderad med Andis, Criss, Rosie, Adam :) Tack alla. 
Annars gör jag inte så mycket nu för tiden. Chillar bara, och lite så. Hoppas ni har det bra! 
Buss och kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback