lovetohateme -

Suger

hoj! Samma samma!
Okej igar hade jag mitt test shift och det gick ganska bra! :) Tror dem gillade mig, undrar bara om jag var tillrackligt oppen for att fa jobbet. Hoppas bara pa ett positivt mail fran min chef som han da kommer bli. hehe 
Annars imorgon har jag ett annat skift jag ska testa pa. Sen vet jag att det finns en till resturang som vill ha mig. Men vi far val se! :) de blir sakert spannade! 
Hur ar livet for er? 
Saknar Sverige lite faktiskt. Inte det kalla vadret och inte alla konstiga svenskar men alla underbara mysiga vanner och familjen man har.! Men tycker verkligen om st ives sa storm trivs samtidigt.
Vet inte riktigt vad jag ska beratta. Anatar att jag ska ta en till promenad snart och mota upp andis :) Sjukt nice vader! Sol och harligt!!
Blir glad av denna sangen sa jag tankte att jag skulle dela med mig av den!
 
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback