lovetohateme -

rullar pa

Hej! Inga bokstaver fortfarande ;) antar att de blir lite spannade.
Okej livet rullar pa. Jobbar och soker lite mer jobb. Imorgon ska jag gora ett test skift sa det blir spannade. Lite nervos faktiskt. Sen har jag pa ett annat stalle pa sondag ocksa. Det blir en fullbokad helg helt enkelt och sa klart ska jag jobba pa hotellet ocksa! :) Men det ar bra! Jobb ar ganska nice om man taker efter.
I alla fall. Ska chilla lite nu sen ska jag ta en promenad for det e helt underbart vader! 
Oh just de! Imorogn ska det bli total solformorkelse har! COOLT! Har inte sett en san innan tror jag. har sett nar det e lite men i morgon bitti kommer den :D 
Och det kommer vara "Super moon" sa manen kommer vara jatte stor!! :D :D Taggar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback