lovetohateme -

ojda

hej! Jag lever!
Hehe
Okej for det forsta sa andvander jag andis dator sa jag har inte vara fina bokstaver men det far ni leva med. 
Haromdagen sa var jag klumpig igen. Jag var arg och iriterad sa jag bestamde mig for att ga pa en promenad och sa tog jag med mig tva stora soppasar ocksa. Jag tog pa mina klackar och gick. Kandes skont att komma utanfor dorren och bara andas. Jag gick till trappan men kom inte langre an sa. Jag trilla, snubbla, tappa balancen och foll. Fy tusan vad ont det gjorde. 6 trappor ned framlanges, landade pa knana. Och i all otur sa har vara trappor metal langst kanterna sa det gjorde sa sjukt ont. 
Dessutom fick jag tva stora soppasar over mig. Bestamde mig snabbt for att ringa nagon ovh be om hjalp. Men som oturen jag hade sa har vi ingen mottagning i vart trapphus sa jag fick helt enkelt forsoka stalla mig upp igen. Det gick men det gjorde valdigt ont. Kom hem och Andis som fortfarande var sur hjalpte mig med oppna armar. Jag har san tur att jag har honom. Sa lite tur i oturen antar jag. 
Criss hjalpte mig ocksa. Bra att jag har sa fina killar. :)
Okej de var de de. Jag lag i sagen i tva nastan tre dagar sen var det dags att jobba igen. Gjorde forsta dagen idag men det gick ratt sa bra. Jobbar hela veckan ut och tror nog det kommer losa sig! Sa jag heade tur kan man saga. Jag emnar jag hade kunnat sla i huvudet och svimmat men jag hade tur. Eller ja mer tur an otur enligt mig. Lyckan! 
 
Okej ma inte daligt for min skull! som sagt jag lever och jag jobbar sa allt ar bra!
Puss och kram skumbannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback