lovetohateme -

nervös

Som en ovanlig dag. Jag skriver igen. Två dagar i rad. Jag antar att jag är nervös.
Jag är mer nervös nu än vad jag var förra gången. Även om jag inte riktigt kan fatta att jag ska hem så känner jag nervösiteten stiga i min kropp. Fjärilarna i magen börjar flyga runder. 
Jag tror jag är nervös för jag inte än vann vid att resa med någon annan. Jag menar egentligen borde det vara lättare för man är två som håller koll. Men man måste hålla koll på varandra och det är ju svårt kanske?
Okej ta ett hjupt andetag! In och ut. In och ut. Andas julia andas.
Det blir nog bra! Måste börja planera också! Vad jag ska hinna med i sverige och vad jag ska hinna med under veckan som rosie är där! Vad ska jag visa? Förslag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback