lovetohateme -

Spökstad

Hej! Idag är jag ledig hela dagen och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Städat rummet, städat lite i köket och tvättat en maskin tvätt. Vad mer kan man göra? 
Jag behöver inte lediga dagar för det finns inget att göra så jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag vill göra. Bara jobba, tjäna pengar och leva livet antar jag :) 
Annars händer det inte så mycket för tillfället. Det börjar bli kallare i luften så man känner att hösten är påväg och man kan se att turisterna åker hem. Så nu är det väl dags för en kall vinter och en spökstad för det är verkligen det man kan kalla detta stället nu. En spökstad. Dock gillar jag det. Känner mig så fri typ XD Svårt att förklara men jag gillar detta stället när det inte är tusen turister som springer runder och ser förvirrade ut. Typ som jag såg ut förra året, roligt att man kan känna igen sig så lätt. Hehe
 
Hehe lite passade tänkte jag väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback