lovetohateme -

SOLIGT YES!

Slö på att uppdatera mig jag vet, men jag har en bra anledning. Jag jobbar typ hela tiden, men vad hade man förväntat sig med två jobb? Dock är det jävligr bra ju! I morgon ska jag ha min första dag som jag inte jobbar utan är helt ledig. Ska bli skönt för det ska bli fint väder så gissa vem som ska sitta i solen hela dagen? :D 
Exakt JAG SKA! :D
Hoppas Sverige också är lite varmt i alla fall :) Här finns det inget att klaga på, jag är glad som en nötkärna! Haha jag vet inte vad man brukar säga men nu fick det bli så. 
Idag fyller pappa år! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! :D Hoppas du får en toppen dag! Hoppas du svarar i din telefon någon gång så jag kan gratta dig också ;) 
kram banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback