lovetohateme -

Nu för tiden

Bokat och klart :) den 27 april åker jag tillbaka till mitt andra hem- st ives :) 
Men först blir det en tripp med päronen och syskonen :) 
Ja. Vad har hänt sen förra gången? 
Antagligen rätt så mycket! Umgås med folk , försökte få tiden att gå snabbare men det är inte det lättaste ska jag säga. Idag ska jag fika lite och sen blir det nog bara att ta det lungt ikväll men det kan ju vara skönt det med :) eller? 
Vad har ni mina trogna läsare gjort? Ni är inte så många det vet jag och vet ni vad? Jag gillar det så! 
Hade sushi kväll med Jonas och Jessica :) det var gott! 


Jag älskar denna bild asså! Så var bara tvungen att vissa den (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback