lovetohateme -

Lördag söndag

Lördag: pluggade typ på dagen :) och sen på kvällen träffade jag Johanna, Jessica, Robert och Emma på Pische :) vi satt och snacka typ länge xD
Söndag: vaknade sent :) gjorde mig ordning och stack till väla med mamma :) jag köpte, ett par byxor, två par shorts, en klänning, tre tjocktröjor och min bal väska :) gött gött! Tack för alla fina saker ^^
Sen på kvällen träffade jag Julia :) vi kollade på doctor how och en film :) minns inte riktigt vad den hete xD
To be 40? Något sånt :) helt okej men inte så rolig som jag trodde den skulle vara :/
Snart dax för skola och redovisning, känner mig inte särskilt taggad :s

Och man kunde visst samla bajs xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback