lovetohateme -

Galet är väl rätt ord!

Gårdagen var helt galen!
Solade typ hela förmiddagen - snacka om stekt XD Mariana och jocke kom och hämtade mig sen och vi körde mot gymmet! Efter typ en och en halv timmes pump var jag helt död och kände mig väldigt stolt när jag gick där ifrån :)
110 kg i benpress :D :D är nog starkare än vad jag tror ibland :)
Efter detta körde vi till stallet och odlade lök - JOBBIGT! och träffade Oliwer :D söte pöte! Kollade också när jocke spelade lite golf. Var helt galet hungrig efter detta så vi körde och åt pizza! Kändes värkligen välförkänt :D
Stack tillbaka hem till Mariana och kollade på Eurovison och hejade lite ^^ var lite smått segt ibland men så är det väl alltid :P DANMARK vann och det var de världa :D Grattis, grattis, grattis!
Dax och sova efter detta!
 
Idag: vakna 14.00 - ops xDD Inte meningen - eller ja mamma väckte mig faktiskt :P Är helt slut i hela kroppen efter igår och träningvärken svider i kroppen! Men det känns väl bra att man har trännat lite! ^^
Idag ska jag plugga naturkunskap & psykologi :S TRÅKIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback