lovetohateme -

Ute & mormor, farmor & familjen

Igår var det mys hemma med annas vänner och det var god mat :) Jätte god soppa måste jag verkligen säga! Sedan frågade Johanna om jag ville med ut så jag följde med henne och Joel ut. Hamnade på Sheakspear och Parrongen. Det var riktigt trevligt ^^ Där träffade vi dessutom lite vänner :D Alltid trevligt!
Så tack för en mysig kväll.
 
Idag väcktes jag vid halv 12 då vi skulle till farmor och mormor i Malmö för att gå ut och äta med dem. Mamma & pappa tog en bil för att hämta farmor och mormor. Så jag och Anna tog den andra bilen och körde lite senare. Vi mötte dem på resturangen :D Sjukt gott var det! Tack för maten ^^ super mysigt att äta ute ju.
Sedan stack vi hem till mormor för att dricka kaffe och äta kaka :) alltid gott med onyttigheter. Fick sola mig också vilket var skönt, hoppas jag fick lite färg i alla fall! Därefter lämade vi farmor och åkte hem. 
NU sitter jag här och kollar på tv och tar det lungt.
Tänker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback