lovetohateme -

Modell fotografering :DD och pyramdier

Skola som vanligt idag, fast inte vanligt för vi hade bara en lektion.
Ja, efter skolan stack jag hem till Sarah för att fotografera henne, det var sjukt nice! ^^ Kallt som tusan men hon klarade av det och det blev fina bilder :D
Detta är en av bilderna, kommer upp fler när jag har redigerat dem :))
ÄLSKAR DEN KLÄNNINGEN :DDD Super fina Dotti <3
Detta måste göras om tycker jag :)
 
Ja efter det stack jag ner i stan igen och gick till kulturpilterna och det var sjukt nice idag. Vi var flummiga men ja det var roligt!
Så blev det en pyramid ;)

Kommentarer
Postat av: sarah

hihihi massa kuuul :D göra igen när de blir lite mer vååååår :D:D
å solnedgång :D

2013-03-16 @ 12:38:10
URL: http://sakenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback