lovetohateme -

Måndag tisdag eller? XD

Kanske ska blogga då ;) okejdå, bara för att vara duktig :)
Idag är det... Ehm? Tisdag just de, jag har glömt det många gånger idag xD känner att jag håller bra koll på saker och ting..
Aja börjar väl med igår då. Måndag - skola som vanligt. Det var väl en helt vanlig dag. Hade roligt på psykologin med Olof :) tack för det!
Sedan efter skolan träffade jag Jonas, Johanna och Pp på mc en liten stund innan bussen gick :) trevligt att pratas vid lite sådär tycker jag! Utan att man bestämt det, blir liksom bättre då på något sätt.
Efter skolan kom jag hem lite snabbt och sa hej, sedan hämtade jag Philip på Ramlösa station :) åt, kolla en halv film - sedan haka den för mycket och sen spela vi Mario Cart :) förlorade som vanligt :/ jag måste verkligen träna på det där känner jag :))
Idag då. Skola och jag stanna kvar för att göra en uppgift vi fick för vår lärare skulle iväg. Jobbigt men det är gjort i alla fall. Sedan kopierade jag lite bilder i mörker rummet och det gick bra :) mycket bättre än hemma och ta och lov för de :)
Köpte med mig sushi hem till mig och mamma! Det var galet gott :DD åt också en pannkaka till efterrätt! Mumms säger jag bara :D

Bilder: mig och Elin när vi är ute :D vackert!
Sedan mat jag åt hemma hos humle! Gott asså - det är pasta med olika färger och sesam nuggets! Mumms!! Rekomendrar det även om man inte är vegeterian!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback