lovetohateme -

får väl blogga då

Har glömt att blogga lite så jag tänkte göra det bara för att.
Pluggat och varit med vänner typ hela dagarna och nu är jag hemma själv en hel vecka, galet. Hur ska jag klara mig? kan knappt laga mat ju :o för fan..
Idag sov johanna hemma hos mig och sen kom Sarah och vi plugga en massa projektarebte och sen åt vi kladdkaka :D det var gott, bra lunch där (a) kanske inte så nyttigt men gott var det i alla fall.
Sen stack jag hem till PP för att det var palmkalas på gång ;) så Grattis Johan Palm. Det var trevligt för att det var nice folk där. Alltid kul att träffa folk liksom.
 Nu ligger jag i bäddsoffan med Neij och vi ska snart sova tror jag för i morgon är det skola igen ... :/ bajs på det.
aja godnatt.
 
 
Nu har jag varit duktigt och bloggat, bra julia, bra.

Kommentarer
Postat av: PÅepe

jaaa duktig julia :D

Svar: haha ja eller hur ;D
Julia

2013-03-04 @ 00:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback