lovetohateme -

Är jag en robot?

Ännu en gång skola. Och jag känner att mitt huvud snart exploderar!! JAG ORKAR INTE MER PRESS!!
Jag vill bara sova och äta och ta det chill. Men ja vad gör man när allt ska vara klart, nu, nu, nu och NU. Jag tror inte jag hinner det jag ska till när jag ska men jag gör faktiskt mitt bästa.
För tillfället känns det inte som om jag har mycket till liv.
Är i skolan. Kommer hem och pluggar, duschar, äter, sover. Det är typ det jag har gjort nu, lite mer än en vecka och jag är trött på det. Är det så här det känns att jobba? Då vill jag aldrig bli vuxen.. fuck. Jag är redan 18, to late.
Men ja jag vill inte bli den roboten som går så här dagar in och dagar ut och känner att det är okej för det tycker jag verkligen inte att det är. Kanske känns det som om det är det efter ett tag men jag vill inte vara den personen som vänjer sig. Jag vill vara den som gör saker, den som hittar på gjejer.
Aja jag ska väl tillbaka till mitt robot liv och äta och sova.

Kommentarer
Postat av: dotti<3

mammiiii alltid här för diiig <3

2013-03-22 @ 16:56:14
URL: http://sakenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback