lovetohateme -

The last song

Vad har jag hittat på?
Skulle egentligen träffa Sarah men det blev ändrade planer och ska se henne nästa vecka istället :) så jag sov länge, slappade, läste, duschade. Sen ringde mamma och fråga om jag ville med på väla så vi stack ditt :)) det blev en tröja, två blusar och ett linne ;) tack mamma <3 Mamma köpte också ett par skor och en klänning :) vi köpte också en smoothie från naked juice bar :D mumms!!
När jag kom hem var jag helt slut så mamma fixa mina ögonbryn och sen såg jag "the last song"... Det var längesen jag grät så mycket till en film! Men fy tusan vad bra den var!! :D har aldrig orkar se den men nu äntligen sådär några år försent (a) men så bra!! :D om man inte har sett den så ska den ses!!! ^^ det där är en order! ;)
Sen somnade jag gått för man blir trött av att gråta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback