lovetohateme -

Segdag :)

Slapp dag - yes! Vaknade vid 12 :) segade hemma i typ två timmar sen åkte jag och mamma till väla för att fixa tackkort från studenten :) dem blev fina tyckte ja!
Sen köpte jag också - ett par byxor, två klänningar och en bikini :) tack mamma!
Växlade också in lite lotter och köpte glass :) jag vet gillar inte det egentligen men blev sjukt sugen :)) träffade också Elin helt random och det var trevligt :) i morgon ska vi ses igen :D
Sen kom jag hem och skrev adresser på alla kort och klistrade dem :) Mariana och Joakim kom och hämtade mig :) vi stack hem till dem och kollade på en film :) "dead man down" hette den och var sjukt bra ^^ det var med bra skådespelare också vilket alltid är ett plus :))
Bild: från filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback