lovetohateme -

Midsommar!

Då var det midsommar :) det började med att jag fixade en blomsterkrans och fixade inför att våra gäster skulle komma:) dessa var Berit, Gösta och familjen Nilsson :) först gick vi till parken och hade picknick sedan dansade vi kring midsommar stången :) sedan stack vi hem och spelade kubb! De vuxna åt sill och potatis medan jag åt sesam nuggets och potatis (: sedan spelade vi mer kubb :)
Vid 10 stack jag till Louisa :) där träffade jag Elin, Robert, Olof och några fler. Det var nice till en början men det gick utför helt enkelt och ja jag stack hem vid halv ett! :) kollade film med pappa och gick och la mig vid halv två!
Bilder: från midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback