lovetohateme -

En mycket bra och mycket dålig dag

Idag var jag uppe halv 9 och duschade och fixade mig :) sedan stack jag hem till Hanna och matade hennes katter:) super söta som alltid!! :)
Tog där efter bussen hem till Jonas :) han visade mig sötaste spelet någonsin! "Dumb ways to die" heter de och alla borde spela det!! :) höhö. Vi pratade också en massa och kollade lite på "My little ponny" hahaha ;)
Stack där efter till stan och möte Elin. Det var den jobbigaste träffen någonsin... Fuck
Hem och hämtade min laddare och stack sedan till Mariana och Joakim :) vi handlade och hyrde en film :) så det blev tortolini och en konstig gangster film som jag inte kommer ihåg vad den hete men den var helt okej ;p sen visade jag Joakim mitt söta spel ^^ han verkade gilla de :))) drack och smothie -se bild! Den innehöll spenat, bannan och päron. Mycket godare än vad de låter - LOVAR!!
Nu ska jag sova och taggad arbetsförmedlingen i morgon -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback