lovetohateme -

Dagen efter

Idag väckte pappa mig och jag slappade ett tag hemma innan jag mamma och pappa åkte till skogen och gick en runda :) det var mysigt!
När jag kom hem duschade jag och sedan hämtade Pp mig och vi stack och handla mat :) sedan kom vi hem till henne och lagade mat, det blev fiskpinnar och stuvade makaroner :) riktigt gott!
Det blev jag Pp Johanna Daniel och Robert som var hos Pp :) mycket trevligt! Sedan spelade vi buzz, både med vanliga frågor, musik och med robotar :) väldigt roligt i alla fall :)
Slappade en massa också och åt chips och sånt xD
Nu är jag hemma och klocka är 03.18.. Kanske borde sova :s inte bra, inte bra :s aja! Godnatt!
Alltid svårt med dagen efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback