lovetohateme -

Baksmällan 3

Nu har jag äntligen fått min dator :D Tack pappa!
Idag vakna jag vid 11 och gjorde mig i ordning så att jag och pappa kunde åka iväg. Vi kollade runder lite och köpte mig min dator och jag älskar verkligen den! :D lagom stor och väldigt söt :)
Sedan stack vi till biltema och köpte lite stuff. Vi stack sedan hem och åt och jag fixade lite med min dator :) Träffade där efter bång och vi hämtade ut biljetterna, köpte snacks och såg "Baksmällan del 3". Den var riktigt rolig och så värd att se! :D Skrattade en massa gånger! Trodde inte den skulle vara så rolig men det var den verkligen (: Det var min dag det. NU ska jag nog bara sitta hemma och slappa :) orkar inte göra något annat liksom.
Hoppas ni också har haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback