lovetohateme -

And now what?

Vad har hänt idag? Inte speciellt mycket faktiskt :) Gick upp lite tidigare för att ville inte sova bort hela dagen. Satt och kollade lite "How i meet your mother" och så innan jag stack till stan för att träffa Elin :) Vi fikade på espresso house och snackade en massa! Sedan följde jag med henne till tandläkaren, för hon hade en tid där :) Det var trevligt att träffa henne lite. Sedan har jag varit hemma, solat, umgåtts med mina päron och tagit det lugnt. Och nu är jag jävligt trött på de -.- vill typ gå en runda eller något men det känns inte som om någon kan. Eller vill halv 10 på kvällen.. kanske inte är så konstigt egentligen det är väl bara jag som är lite för sen att fråga. SKIT också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback