lovetohateme -

Shoppaholic :D

Idag var det skola som vanligt :) dock en roligt skoldag av någon konstig anledning xD efter skolan stack jag mamma och Sarah och kollade på klänning till balen :) blev kär i en till - jobbigt läge!! Ska tänka på det där :s
Sedan stack jag och mamma till väla :) det blev en massa shopping :))
Köpte först på cubus - en t- tröja som ät blå, en lång tröja som är mörk blå, en tub tjol i rosa och blått u och tre par spets trosor i olika färger :)
Sedan köpte jag på bikbok - en tub tjol som är röd, en blus som har massa mönster och går i blått :)) sedan köpte jag på flash - ett par jeans i turkos :D helt kär i dem!!!
Ska helt klart ha på mig dem byxorna och min blus som går i blått tillsammans!! Kommer bli snyggt :))
Tack mamma för en härlig dag :) möte också Pp och habba på väla :p alltid trevligt att säga hej ;)
inget pluggande idag men det fixar jag i morgon (a) hehehe :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback