lovetohateme -

musik jag är beroende av (a)

Jag tyckte jag kunde ladda upp lite musik som jag har blivit lite halvt beroende av (a)
 

Först har vi "hall of fame". Gillade den inte jätte mycket när jag hörde den första gången men nu är jag typ beronede av den (a)
 
 
Andra har vi "747". Lyssnade på den typ första gången idag och jag blev käääär :D

 
Tredje och sista har vi "socker" som jag har hört en massa gånger XD Men för tillfället kan jag inte sluta droga den (a)
 
Annars idag har jag varit i skolan och lite så :) Efter det stack jag och Sarah till Espresso House och fikade och pluggade, sedan stack vi till MC och åt lite till, höhö. Tjockt värre ;)
 Nu är jag hemma och pluggar på U-landskunskap :/ det suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback