lovetohateme -

Min helg !

Då var det skola igen då :) tänkte börja berätta om min helg!
Fredag: skola och sen på kvällen var det förfest hos Joel och efter det drog vi ut :) det var niiice :D tack mina sötnosar!
Lördag: var hemma och slappa sen kom Jim hem till mig :) vi kollade på film med mina päron :) tror den hete typ "city of Ember?" Typ något sånt xD den är inte värld att se då jag behöver inte komma ihåg namnet (a)
Söndag: klockan ringde och jag och Jim gjorde oss klara för att dra till simhallen :) Sarah och Jens hämtade oss 11, sen drog vi till Landskrona badet :D det var super mysigt! Tack så mycket för en härlig dag :) på kvällen var vi bara hemma och tog det lungt - pluggade lite också :)


Kommentarer
Postat av: dotti<3

ihiiii tack för ni följde med :D <3
galet mysigt att ha er med faktiskt :) -eller ja dig framförallt <3 hehe klätterväggen va ju fett läskig :O
haha jens va nog sämsta coachen ever så tur att du iafl coacha mig ner ;) hahah <3
LÖÖÖÖÖÖÖÖV TO YOU <3

Svar: haha xD ja sjukt läskig!hahah ja det ända han sa var typ, hoppa, hoppa, XD
<33 LOVE TO YOU TOOOO!
Julia

2013-01-14 @ 19:12:49
URL: http://sakenadnersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback