lovetohateme -

Min helg :) spökstad

De inlägget jag la upp nyss skulle kommit upp för cirka en vecka sen xD men ja sak samma! Har inte varit inne så mycket liksom så ja jag skyller på de! Jag ska bli bättre på att blogga igen men det är inte så lätt :)
Idag är det i alla fall måndag och jag kon nyss hem från stan :) var där med Sarah på baken först och sen satt vi på mc lite också :) nu ska jag plugga nutida konst och sedan svenska hade jag tänkt mig och förhoppningsvis vill någon ut och gå med mig senare också eller ja träffas :) kanske inte gå för det är sjuuuukt kalt ute :s
Vad ska jag berätta? Helgen kanske :)
Fredag? Öööh jag har lite dåligt minne xD just de ja jag hade prov... De vill man glöma! Sedan på kvällen eller ja jag han precis komma hem och dra igen så skulle jag Jessica Johanna och Jonas till Natali men de blev till Andreas istället :) det var mycket kul :D tack för en härlig kväll!
Lördag? Började med att jag spelade badminton med hansi - hon klassade ut mig xD hehehe sjukt jobbigt också ;) men det är dock väldigt kul att spela :D
Det får göras om tycker jag!
Sedan på kvällen hade jag och Sarah sällskap till Elin i billesholm för en tjej middag som också var trevlig :))) tack!
Söndag? Helt slut körd var jag och en massa träningsvärk i armar och rygg xD glömde sträcka ut mig efter träningen -smart där :) annars var jag bara hemma och tog det lungt - kollade på film med mamma :) den hete " i skuggan av värmen" lite läskig för den var så verklig men ja den var rätt så bra :)
Okej det var min helg de :) full smokad som vanligt ^^ hoppas ni också har haft en bra helg :) nu ska jag plugga!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1517499/images/2013/pic_50fd5b25e087c3325c0abb7b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback