lovetohateme -

Blodgivare - tyvärr inte :(

Skola idag- hade två lektioner, nutida konst och form :)
Började med ett nytt armband :D kommer nog bli nice tror jag :)
Sedan stack jag och Sarah till blodgivar saken för att kolla om jag fick ge blod :( Sarah fick inte pga sin medicin och jag fick inte för vi ska till Uganda så måste vänta 6 månader från de jag kommer hem -.- jag blir sååå trött!!
Ja sen stack jag hem och kände för att vada duktig så jag tog på mig tränings kläderna och stack ut och sprang :D duktiga lilla mig!
Sedan har jag kollat tv och ätit:) rensade också lite på mitt rum - blev inget plugg i dag heller :s måste verkligen börja i morgon!!! :) panik!! Sen har man ju mega håla i morgon från 10.40 till 14.00 -.- kul...
Så jag ska nog plugga då tänkte jag :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback