lovetohateme -

då är vi i Uganda!!!

hej nu är jag i Uganda!!! hur galet är inte det :) vi flög från Kastrup vid halv ett och så mellanlanda vi i istanbul och i urwanda sedan äntligen Uganda. trodde aldrig vi skulle ta oss hela vägen men de gjorde vi :D
kom då fram i förrgår och då var klockan natt så vi sov bara :) sen igår började allt, beställde frukost och sen började äventyret. åkte buss - som vi gör var vi än ska. till en moské som är den tredje största i Uganda. riktigt coooolt var de!! speciellt när de var bön utrop. sen åkte vi på en marknad som vi ska besöka igen och då får man chans att handla. vi åt luch också, på en resurang, jag åt pasta med tomat sås. de var den dagen de!
ja och idag ska vi på barnhem ska bli coolt och spännande :) sen ska vi på museum med. nu ska vi snart dra men hör av mig när jag kan.
tack för lånet av mobilen dotti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback