lovetohateme -

Min helg!

Fredag:
Jag var hemma och pluggade på min projekt rapport efter en kort skoldag! :) på kvällen kom mamma tillbaka från Malmö och vi kollade på en film. "Match point" hete den och jag tyckte den var bra :) dock insåg mamma att hon redan hade sett den men tror hon tyckte det var mysigt ändå!
Lördag:
Pluggade under dagen! Sedan mot eftermiddag stack jag hem till Pp! Vi åt pizza, med Johanna som också kom :) det var super mysigt!
Vid typ sex stack vi mot tåget för att åka till Åstorp! Där skulle de bli förfest :) det var väldigt mysigt med mycket trevliga personer ^^ stan efter de. Och the tivoli! Sjukt trevligt till en början.. Men blev bra igen typ :s tack mina fina vänner som fanns där för mig <333
Söndag:
Pappa väckte mig vid ett och tyckte de var dax att gå upp! Kom hem vid fyra så var rätt trött men gick upp ändå :)
Pluggade hela dagen och på kvällen stack jag hem till Mariana och Joakim för att kolla lite film och ha det mysigt! Vi handlade också! Det blev sopa till kvällsmat och det var mycket gott :))
Vi såg två filmer... Kommer en bild på vilka :))
Kram bannan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback