lovetohateme -

Dagarna soooom går och går

Sitter och försöker ta mig i kragen och börja plugga! :/ Det suger! Jag har i alla fall skickat in naturkunskapen men måste dock plugga design nu och så kommer man inte på vad hemsidan heter -.- varför är alltid mitt minne på topp :O eller inte.
Ja annars idag har det varit skolan och sen hemma och kollat på tv och nu försöker man plugga då.
I morgon ska jag se match på Olympia :D Någon landskap var det vist, mellan Sverige och kina - coolt ändå asså! Och att dem ska spela här i helsignborg och att man ska se dem är fett :D Kommer bli nice nice! :D
 
Igår så pallade jag inte plugga så jag fika i stan och ville inte dra hem efter det häller så jag umgicks med habba och Robert :) Vi turade några gånger och snackade en massa blaja :) Sen när jag skulle hem så följde vi först Johanna och sen följde jag Robert för att jag skulle låna en bok :) Först boken av The Hunger Games :D Den verkar riktigt bra!  Och självklart läser jag den på engelska (a)
De var min dag igår det :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback