lovetohateme -

MASSSA uppdateringar :D

Okej ska berätta vad som har hänt sen senast jag bloggade :P Är lite dålig på att uppdatera mig har jag märkt. Jo festen var trevlig, har kommit fram till att jag inte ska dricka så mycket för jag blir ändå bara på dåligt humör. Men ja annars var det en trevligt fest men trevligt folk.
Söndagen - var hemma och seeega för jag kunde inte gå - hade stukat min tååååå hehehehe och har blivit förkyld :/
Ja sen stack jag hem till Mariana och kollade på film som jag inte kommer ihåg vad den hete men den var bra i alla fall :) Ehm vad mer? Jo i går, måndag så var jag i skolan - haltade lite men det gick, sen på eftermiddag / kvällen var jag och PP på MC på ättekulla och åt en masssssssssssssssssa :D

Var ett tag sen men i alla fall ;)
Sen skulle jag vilja TACKA min DOOOOTTTI som fixade min hedder :D LOVE IT :D Hoppas ni också gillar den!
Ex: denna bilden är med :D Och där har vi ju min sötta dotti med :D hoho
Fick också skolfottot idag :S eller ja sån internett sak som man kan kolla så har kansigt blev de ;)
STÖR mig på att jag ler snätt... och att mitt ena öga är mindre än de andra och dessutom så håller jag händerna i midjan - DET ÄR INTE JAG! hahaha xD Aja vad ska man göra :p Gjorde ju bara för att man skulle göra det liksom.
Ialla fall idag har jag varit i skolan då som vanligt- har inte haltat så min fot mår bra igen vilket är skönt! Och så har det varit en RIKTIGT nice dag :) hihi
När jag kom hem har jag pluggat psykologi - i morgon blir det naturkunskap- labbraport och lite mer psykologi ;D



Kommentarer
Postat av: dotti<3

ihi finaste mammi :D:D:D:D varsågod :D:D <3

å du blev ju massa fin med fluff fluff hår å allt på skolfotot ^^ <3
jag ska in å kolla mitt nu bara för de hahah <3 LOVE YOU <3

Svar: hihih :D <33 Tack ännu en gång :D älskar den verkligen :D Det är så jag liksom!
haha tack :P det var nog det ända jag gillade med bilden ;)
gör så :D Älskar dig också <33
Julia

2012-10-16 @ 20:01:33
URL: http://sakenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback