lovetohateme -

Jag börjar bli duktig

Okej, idag är det tisdag på riktigt. Har inte varit någon speciell dag precis. Lite nervös bara ^^ men det får man vara ibland!  Var i skolan då - hade psykologi prov som jag fick lite ryck på 47 instuderingsfrågor och bara 7 frågor
på provet, ibland undrar man. Men det var ju inte så svårt faktiskt vilket var bra.
Sedan väntade jag i 40 mintuter för att jag skulle ha min sista lektion - naturkunskap och så visade det sig att hon inte var i skolan, igen -.- jag blir såååå trött! Jag vill ju veta mitt PROVRESULTAT NUUUUUU! Eller ja vill och vill men det hade varit skönt att veta om man klarade det eller inte.
När jag kom hem var jag i alla fall duktigt igen, jag tog mig i skinnet och tog en runda och joggade! Jag börjar ju bli riktigt duktig på det här och den här gånge joggade jag mer men det var också jobbigare för att jag har träningsvärk sen innan. Hehehe undrar hur jag kommer gå i morgo xD
Sedan har jag pluggat - naturkunskap och samhälle
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback