lovetohateme -

Jaa

Lördags - superbra dag men ändå dålig?
Var hemma hos sarah och var utklädd till pumpa med en massa mysiga vänner som också var utklädda och det var riktigt trevligt (bilder kommer i morgon) På kvällen drog jag hem för att sova då jag pratade lite med robert om hur galen man kan bli på världen ibland - tack för att du var där! Behövde verkligen det
Söndag - Var jag hemma hos farmor med pappa och vi åt ute sen fikade vi hos farmor och det var väldigt nice :) På kvällen träffade jag bång, habba och Neij - vi trillade med en kundvangn som vi hittade ute :p hehehehe busiga vi är (a)
Måndag - skola som vanligt - sen kom jag hem och plugga psykologi.
Tisdag - vilket är idag - var i skolan då och nu sitter jag här och PANIKERAR över att jag inte fattar PSYKOLOGIN som som jag prov på i morgon! Börjar bli JÄVLIGT nervös!
Ja men nu ska jag äta med mamma sen får jag väl plugga lite mer psykologi... BAJS!

Kommentarer
Postat av: dotti<3

mammiiiiii du e helt fel i dagarna :O
haha de e fortfarande mååååndag ( tisdag denna veckan har inte ens varit) <3
love you <3

Svar: hehehehe jag är inte alls trött påstå inte nått ;) <3
Julia

2012-10-22 @ 18:39:32
URL: http://sakenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback