lovetohateme -

GRATTIS JONAS OCH PP! :DDD <3333 i efterskott(a)

Ja, då var det fredag
Men vi börjar med i morgon och då vill jag först och främst säga GRATTIS till PP och JONAS! :D 18år nu!
Igår så var jag också på Teater med mamma, pappa, Eva och Leif vi såg "Den enfaldige mördaren" Den var riktigt bra tyckte jag! Grät och skrattade! :P hehe!
Ehm ja idag dåå.. skola som vanligt. Vaknade mitt i natten och mådde BAJS men det gick över som tur var. Nu har jag suttit hemma och pluggat naturkunskap och kollat lite tv ibland :p Något fel på min tv också, kan bara kolla  på 3an? :O skumt!
Ja, de andra i gänget som är 18 ska ut idag då.. Hade JÄTTEGÄRNA följt med men ja, jag är ju bara 17 så jag kommer ingenstans -.-  Men jaaa hoppas dem får en super bra utgång även om det ÖSregnar för tillfället xD
Aja, går inte att ladda upp bilder häller, vet e fan inte varför men dem blir meega stora så... ja en annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback