lovetohateme -

Gillar inte rubriker?

Hej hej igen!
Då har det varit änu en skoldag :) Jag är glad att jag sluta tidigt i alla fall, de behöver jag! I morgon slutar jag liksom 5 och sen ska jag till Kulturpiloterna och ha VRÅLFIKA och sen ska  jag på Cabare - det blir en låååång dag :p Men det kommer nog bli trevligt :) Så i morgon hinner jag nog inte blogga. Ehm.. ja vad ska jag göra i helgen då? Fredag ska jag hem till Jonas, lördag ska jag hem till PP - för det är PHPP :D Kommer bli awesome! :D
Söndag måste jag verkligen plugga -.- det kommer nog inte gå så bra men jag måste så jag ska försöka :)
Jaa.. vet inte rikitgt vad jag ska skirva idag faktiskt. Har inte hänt så mycket liksom, hehehe.
Denna bjuder jag på idag - från vänster, Mathilda, jag och Sarah (dotti) söööt va??!!! :D

Kommentarer
Postat av: dotti<3

hihi så sööööööta vi är :D:D:D
kul att alla har typ olika färg på håret också XD rött, brunt å nästan svart hahahah komiskt om de hade varit typ rött, lila å grönt :D:D

Svar: hahaha det hade varit sjukt ballt! :)
Julia

2012-10-10 @ 19:32:26
URL: http://sakenandersson.blogg.se
Postat av: dotti<3

ännu bättre är ju nästan att thildis e seriös å vi bara fular oss :DD
sådan mammi sådan dotti :D:D heheheheheheh<3
LOVE YOU girls :D <3

Svar: haha aafan alltid vi som ska fula oss ;) Ja exakt, du går i mina fotspår, jag blir stolt :D
Love U2 <33
Julia

2012-10-10 @ 19:33:19
URL: http://sakenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback