lovetohateme -

Lunds universitet och Väla med pappa!

Okej, går var man då kompledig från skolan och idag var vi lediga för att vi skulle kunna åka till Lunds univeritet för att kolla runder. Det var inte det lättaste att hitta ditt men efter en massa letande så hittade vi :D
Det var inte jätte intressant men ja, självklart lärde jag mig någotting på föreläsningen så är faktiskt glad att jag stack dit. När vi hade kollat på föreläsningen så stack vi till sjukhuset för att Mathilda skulle dit och sen så åt vi på Graffiti :D jag åt en bakad potatis med grönsker och kezo! Mycket, mycket gott!
Där efter åkte vi hem, och ja nu är jag hemma. Ska snart till Väla och köpa föddelsedagspresent till mamma tillsammans med pappa, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback