lovetohateme -

Me and my day!

Vad har man gjort idag?
Varit i skolan som vanligt, hade sjukt ont i magen. JÄVLA VECKA!!! Klarade historia provet, tack och lov för de :)
Kom hem och slappade lite sen har jag pluggar historia i typ 3 timmar XD pallar inte.
Prov i morgon - Kultur och idé historia - kläder. Kommer nog gå bra, får jag hoppas! Lite nervös men det hör väl till. Tror faktiskt jag kommer klara det, hoppas dock att hon använder sig av samma bilder som i häftet vi har trännat på annars kommer det bli myyycket svårare än vad man tror :))

Bara för att den bilden är söt :DD hehe!

Mina kläder idag :))

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Oh vill också ha en systemkamera..!

2012-05-19 @ 12:30:49
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback