lovetohateme -

KAABOOOOM!

BOOOM på IH idag :O :O :O
Vi stod och kollade på när Olympia & Nicolai spelade fotboll mot varandra och det stood 2-1 till NIC så jag trodde vi skulle vinna och allt var bara awesome! Så hör man KAAAABOOOOOM! Den BOM :O Jaa... Någon hade lagt en bom för att sabba allt.. dem bröt så klart matchen och brandlarmet gick.. så ja det var det eventet det :/ Och jag som tyckte det var roligt. Sarah sjusade mig ner till stan och jag fikade på Espresso House så klart, med PP, Johanna, Hansi, Emma och Louisa. Eller ja bång var också där men det räcknas inte för han stack när jag kom ditt xD Tack för den ;)
Nu ska jag plugga lite matte & tyvärr kultur och idéhistoria.

Kommentarer
Postat av: petronella - FOTO - fotogeniquee

sv: här visar dom bra :)



http://megapixlar.blogg.se/2011/march/hur-du-gor-den-egna-grymma-animering.html#comment

2012-03-21 @ 17:42:24
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback