lovetohateme -

Mathildas 18års feeest :D<3



Igår var det 18års fest hos Mathilda och det var riktigt niiice :D Träffade lite nytt trevligt folk och så umgicks man med underbart folk man redan känner. Sov hos henne med tillsammans med Sarah, Humle, Lisa och Emma :) Det var nicenice, dock fick jag inte sova så mycket för Sarah Snarkade -.- hehe! Love u ändå ;DD
Annars har jag inte gjort mycket!
Anna kom också hem igår :DDD Det var awesome!!



Sista bilden är jag totalt kär i <3 Vet inte vem som är fotograden men skit! VACKERT!
Tack för en underbar kväll! :D

Kommentarer
Postat av: dotti<3

2012-06-12 @ 14:20:36
URL: http://sakenandersson.blogg.se/
Postat av: dotti<3

oj de blev fel med förra - råkade klicka skicka när jag skrollade -.- blöööööö

men ihi de va suuuuper kul på feeesten :D:D:D

å den bilden e miiiiin - första sån jag någonsin tagit - hur fick du tag i den???? <33

langa över t mig ? (A) bad mathilda spara alla bilder för jag ville ha den XD hhahaha <3

2012-06-12 @ 14:21:48
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback