lovetohateme -

Ir och idag :D och lite onödig fakta :D

Igår: träffade jag först Olof :) vi spelade lite kort och andra roliga spel och snackade en massa :)
När han skulle hem så följde jag honom till stationen och drog där med ner till stan för att kolla på Humles och Sofies vanisage :) den var riktigt fin :D duktiga töser! Där efter köpte jag lite snacks och åkte hem till Jonas där vi kollade en massa tv, :D de var riktigt  awesome!! På väg hem fick jag galet ont i magen och i ryggen men de gick över när jag somna väl hemma :)
 
Idag: vaknade vid 12 och åt frukost och kollade lite tv :) sen insåg jag att de var bra väder så jag tog på mig bikini och solade :D Läste lite med :) nu ska jag nog duschà och fixa mig lite inför ikväll då jag ska till Johanna :D min nalle!!! :DD Ha det bäst tills vi hörs igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback