lovetohateme -

Torsdag, Fredag, Lördag

Konstig dag måste jag säga.
Tänkte berätta vad jag har gjort  förgår, igår och idag :)
Igår, torsdag: Sov länge och vid kvart i fem träffade jag jonas :) Vi var hemma hos mig och lagade mat. Det blev kycklingfilé, pomes, rosa sås, ärtor och brokoli! Det var riktigt gott, lite lagad mat är alltid gott :D
På kvällen så stack jag, PP och Louisa till Landskrona för att se Maskinen. Vi köade dock i tvåtimmar men det var värdet de för vi stod längst fram nästan i mitten.
Fredag: Vaknade sent, och träffa Robert för vi skulle på bio och vi såg Cocpit, den var rolig :D Sen drog vi hem till mig då också Joel och PP kom och vi satt och snacka. Efter ett tag bestämde vi oss för att dra ut i stan så vi tog tåget in och där träffade jag Hurtig :D Så vi berstämde att vi skulle träffas på tisdag! Sen stack vi till The tivoli och deras Rock bar, det var nicenice!
Lördag, idag då; Mamma och pappa kom hem och jag vaknade, gjorde mig i ordning och drog ner till Knutan för att gå lucia tåg :) Jul i juli! Men ja, det blev inte av för ja det kom inget folk. Jag stack därför hem för att äta, jag och mamma åt nudlar och där efter lite choklad puddig som jag gjorde igår. Ikväll ska jag till Alfred - på fest med PP, Habba, Joel och Robert :)
Kollar just nu på, How I meet your mother och parallt Pluto Nash!
Nice nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback