lovetohateme -

Musik är vackert

Igår så stack jag ju på fest hos Alfred med Habba, PP, Joel & Robert vilket var nice till en början. Har varit på roligare fester men ja, de var väl helt okej. Var roltigt att träffa Alfred för han hade man inte sett på länge och han var en annan person. Vid två stack jag och habba för vi pallade inte mer. Så hon bestämde sig för att sova i min soffa :D Det var  nice, vi låg och snackade en massa innan vi somande! Alltid trevligt ju!
Idag vaknade vi och åt frulle och lyssnade på en massa underbar musik som jag inte viste att jag hade på min spotify! Tack Olof för listan, helt awesome låtar! :))
Ikväll ska jag på bio med mamma, pappa och Anna :) Vi ska se "Rock of ages".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback