lovetohateme -

Hemma igen från Kreta!

Hej!
Sorry att jag har varit osocial men jag har varit på Kreta i en vecka med mamma men nu är jag tillbaka :D hoppas ni har haft det jätte bra i alla fall.
På kreta så badade, solade, åt och sov vi mest och jag läsa två böcker, eller ja en och en halv ;D Jag läste klart "Kärlekens historia", som är en av de aldra bästa böcker jag har läst HELT KLART!
Sen läste jag "Lilla Stjärna" som var en kostig bok. Vet inte riktigt om jag gillade den eller inte. Kan inte bestämma mig. Men i alla fall Kärlekens Histora! LÄS DEN om du inte har det, det är såååå värlt de! :DD
Ikväll ska jag ner i stan och träffa Sarah och gänget kanske? Är inte rikitgt säker än! Vill ju träffa alla och jaa faaan vad krongligt det blir då XD hehehe
Ha det så bra i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback