lovetohateme -

Dagarna går

Ja, vad har jag gjort denna veckan. 
Fredag: var det fest hos louisa och Johanna så det var trevligt. Eller ja typ :) det var mycket nice folk i alla fall och det gör ju rätt mycket. 
Lördag: mamma och pappa åkte till Kroatien så då vaEdet dax att vara hemma en vecka själv. Jag träffade Julia på kvällen och det var nice :) vi spelade Sims 3! Det var trevligt. 
Söndag: träffade jag Robert på dagen och vi spelade kort med min syster och andre som var här och hälsade på :))  på kvällen så kom Johanna också och vi spelade minigolf på den nya på görningen :D sjukt nice var den. Sen snackade vi om en mAssar konstiga saker som vi brukar göra xD
Måndag: Sarah åkte till Grekland, kommer sakna henne!!! På kvällen stack jag och PP till Kristianstad och kollade på rix fm fetstilen där och åt på mc :)) det var en massa mysiga artister :DD riktigt mysig kväll, tack PP!! 
Tisdag:vaknade i tid och stack till Malmö för att träffa min farmor, vi åt gryta och gickräder efter och hämtade lite saker hon behövde, och där efter köpte vi bakelser och fiskade :D var jätte mätt när jag satte mig på tågethem :) på kvällen så kom en del av gänget och vi grillade och spelade kort :D det var riktigt nice, men ryggen tog lite stryk :p 
Ondag: det är ju idag :) ska träffa PP och hansi och vi ska till Ängelholm och äta :)) kram! 
 
Nu ska jag gå :) kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback