lovetohateme -

Från en hemsk dag till en underbar! :D

Konstig dag?
Efter skolan så träffade jag först Hansi och snackade lite. Sen träffade jag PP och Johanna men PP skulle iväg så jag och Johanna stack till Subway! Johanna bjöd mig, JÄÄTTTE SNÄLLT! Det var jätte gott! Tack Johanna <3 Jag behövde verkligen någon att snacka lite med :)
Vi turade till Danmark med Scanlice efter det, hehe :P Det mysigt :D Jag köpte jordhubbssnöre :D Det var gott, dock kollade folket på oss lite konmstigt på oss när vi hade tävling. När vi kom tillbaka till Sverige stack jag till Rydebäck och träffade Jonas :D hihi, vi gick en rund och hade snackade en massa bajs. Det var awesome!
Snacka om att jag har gjort en massa roliga saker idag!
Från en dag man inte vill tänka på till en UNDERBAR DAG! Tack mina älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: PP

<3

2012-01-17 @ 09:42:35
Postat av: habba

varsegood Julia <3

2012-01-18 @ 16:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback